Brev:
Gider ikke spise morgenmad
13. oktober 2011
Alder:
7 mdr.
Gider ikke spise morgenmad
Hej Helen.
Tak for dit sidste svar. Din madplan fungerer rigtig godt.
Mit problem er nu, at min datter på 7 måneder bliver rigtig sur og ked af det når hun skal til at have sin aften flaske. hun skriger og afviser flasken. Og da hun drikker så lidt mælk i forvejen (maks 400 på en rigtig god dag) vil jeg gerne have at hun får denne.
Og et andet problem er at hun ikke gider spise morgenmad, så nu er jeg begyndt først at tilbyde hende en flaske mellem 8.30-9.
Hvor meget skal jeg gå op i at hun får 4 flasker på en dag? og skal jeg droppe morgengrøden i lidt tid og så prøve igen eller hvad?
Håber du kan hjælpe.